Danske Renault Trucks-mekanikere blev nordiske mestre
Tirsdag 25. april 2017 kl: 10:11
Af: Redaktionen
På billedet ses fra venstre: Bjarne Boisen, Per Junker Hansen, Carsten Jensen og Dennis Heldt.
RTEC-Team Padborg fra Skifter Lastbil A/S i Padborg blev nordisk mester i Renault Trucks’ store eftermarkedskonkurrence RTEC og skal til maj deltage i den store globale finale, der afholdes i Renault Trucks’ hovedsæde til maj i Lyon i Frankrig
I tredje runde var der kun et andet dansk hold, Aabenraa 1, også fra Skifter Lastbil A/S, som kunne matche holdet fra Padborg. Begge danske hold havde svaret rigtigt på samtlige spørgsmål. Det var derfor tiden, som blev den afgørende faktor.
- Vi er meget stolte over vores medarbejderes høje kompetenceniveau og glæder os til finalen, hvor vi skal dyste om at blive verdens bedste Renault Trucks servicemarkedsteam, siger Skifter Lastbil A/S’ direktør Morten Lund.
Jan Egegaard Jensen, kompetenceudviklingschef hos Renault Trucks Danmark, er også godt tilfreds med resultaterne.
- Vi har et fantastisk netværk i Danmark med 20 serviceværksteder, hvor vi konstant udvikler vores medarbejderes tekniske evner, kendskab til Renault Trucks’ værktøjer og procedurer samt deres tilgang til kunderelationen. Vores forhandleres høje krav til kvalitet og ekspertise giver os nu adgang til at konkurrere blandt de bedste på globalt plan. Det er vi meget stolte over, siger han.
De 24 bedste hold i verden, der går videre til finalen i Lyon i maj, skal deltage i en praktisk prøve i realistiske værkstedsomgivelser.
Formålet med RTEC, der står for Road To Excellence Championship, er yderligere at udvikle kompetencerne inden for Renault Trucks’ autoriserede netværk og ikke mindst fremhæve den høje ekspertise, der findes blandt medarbejderne. Udover chancen for at blive verdens bedste Renault Trucks servicemarkedsteam, så er det også en enestående mulighed for at udveksle erfaringer på tværs af landegrænser.
.jpg)
© Copyright 2025 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.
Print siden - To ud af tre tunge lastbiler er svenske
- Fire-akslet trækker kan løfte ret meget ret højt
- Tip-trailer kan rumme 37 kubikmeter jord - og andet løst læsset
- Blokvognstrækker er sendt til Tølløse
- Genbrugsvirksomhed i Frederiksværk kører elektrisk
- Fire franske med tre aksler er klar til at trække læsset
- Herfølge-vognmand har hentet to-akslet link-trailer i Hedensted
- Pickup'er er leveret med sneplov og saltspreder
- Ny slamsuger til udlejning er med fire luftaffjedrede aksler
- Motor med stop/start-funktion kan reducere brændstofforbrug og CO2-udledning under kørsel
- Lastbilforhandler ændrer sin organisation for at styrke fokus på kunderne
- Produktchef kommer fra lastvognsværksted i Odense
Skriv din kommentar:
| Alle felter skal udfyldes! |
||
Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget! |
.gif)





