Forsiden
      
IVECO-KAMPAGNE MED DEN NYE S-WAY:

I am Unstoppable

Tirsdag 23. juli 2019 kl: 08:22
Af: Redaktionen

I am Unstoppable

I begyndelsen af juli præsenterede Iveco sin nye tunge lastbil - S-Way. Nu kører Iveco frem med en kampagne, der skal fortælle omverdenen om den nye lastbil

Kampagnen er lavet af det globale kommunikationsbureau Ogilvy og er baseret på begrebet "I’m Unstoppable”, der henviser til lastbilens chauffør og hans tanker.


Kampagnen - som vises i tryk og på tværs af de sociale medier - sætter chaufføren i centrum og følger ham under kørslen for at vise, hvordan den nye models forbedrede komfort, tilslutningsmuligheder og tjenester forbedrer chaufførernes liv på landevejen og får dem til at føle sig reelt ”unstoppable”.






Klik venligst

© Copyright 2024 transportnyhederne.dk. Denne artikel er beskyttet af lov om ophavsret og må ikke kopieres eller på anden måde videreudnyttes uden særlig aftale.

Print siden  

- Sværlasttraileren tog en med som let last
- Vognmand fik sin nye vogn leveret på Lundevej
- Fire-akslet trailer kan tage to containere på en gang
- Vognmand fra Stenlille har fået en stor Volvo
- Ny elektrisk motor er en del af større batteri-elektrisk lastbilprogram
- En plus en plus en plus en - bliver et 34 meter langt vogntog
- Vognmand fra Brylle hentede påhængsvogn til veksellad i Hedensted
- Green Truck Award endte igen hos Scania
- Forhandlernetværk effektiviserer og konsoliderer ekspertisen
- Vognmand har overført en ny tre-akslet anhænger til sit hovedsæde i Brabarnd
- Lastvognsservice på Avedøre Holme er kommet godt fra start - søger flere mekanikere
- Belgisk producent af busser og trailere er blevet delt i to

Skriv din kommentar:
Alle felter skal udfyldes!

Titel:
 
Kommentar:
 
Navn:
 
Email:

Adresse:

By:

Indtast bogstaverne: ÆØÅ
- så hjælper du os med at undgå spam.

Bemærk: For at undgå misbrug bliver din IP adresse logget!
Klik venligst